n

sedih




pagi yang sedih , lagi saket ati . geram !!! damn !!
manusia kan memey lha macam tue ada kalanya kita gembira sampai kita terlupa yang sedih itu bakal tiba .
:'( , tak nak cerita panjang cuma nak luahkan kad sini apa yang aku pendam selama ney .
kalau tak nak baca g berambus lha !

saket hati kan bila owg yang kita sayangs tak percaya cakap kita , memey lha dulu aku ney jahat n selalu saket kan hati owg yang aku sayangs n whatever lha . btw skunk aku bukan macam tue dah . 
aku betolbetol dah mengaku kesalahan aku yang dulu .
tp ..
yang aku sedih nya sampai mak aku sendiri cakap kad aku pagi tadi , aku dah tak caya cakap hg !
sedangkan aku usaha cakap elokelok dengan dia , dia tetap tengkin aku .
kalau tak sayang aku pon jangan lha sampai aku tanya pon nak mara ,
aku tak suka owg mara aku , bila aku buad baik dengan diorang .
jahat sngad kah aku ney , sampai kalau bole sampai setiap hari aku kena mara , k'kadang mak selalu cari kesalahan aku n sampai tiba tue kesalahan owg laen dia letak kad aku .
aku tawu lha mara tanda sayangs btw jangan lha smpai setiap hari bagi aku menangis .

aku tawu , mak aku lebih sayangs kan kaka aku . coss kaka aku baik dengan dia dengar cakap dia .
tp tak kesah lha , aku tak nak paksa mak aku untuk syanag aku , aku terima ja apa yang dia buad kad aku
coss dy mak aku . sejahat mana pon dia , aku kena terima mak aku , walaupon hati aku saket cebab mak aku  
ney pengajaran untuk aku , tanpa mak aku aku tak akan ada kad dunia ney .

No comments:

Post a Comment