n

saya sayang awak abg .

assalamualaikum,
28 NOVEMBER 2011 , 
saya kehilangan seorang lagi oarang yg tersayangs ,
betapa sukarnnya nak menerima ketentuan ini .
tp ..
saya redha dengan pemergiannya , saya tawu mungkin ada hikmah yang berlaku
keatas semua ini . saya cuba untuk melupakannya dan hanya mengingati kenangan kami .

walaupun beliau bukan dari agama islam , tetapi saya still sayang beliau seperti beliau sayangs saya .
beliau sngad mengambil berat tentang saya , 
tp 
saya yg kurang mengambil berat soal beliau .
walaubagaimanapun juga , beliau tetap dihati saya .
beliau sngat menghormati saya sebagai adik ankat beliau .

kini tiada lagi gurau senda abang , 
text dari abang , 
serta 
IM CHAT dari abg .

yg menyedihkannya lagi saya terpaksa meredha pemergian ke3-tiga owg yg saya sayangs dalam 1 taon ini .
walaubagaimanapon juga , meraka tetap dalam ingatan saya .




* maaf jika mungkin ada disebalik ayat yg jurang menjelaskan , saya menaipnya dalam keaadaan bersedih kerana mengingati beliau *
saya harap anda memahami .


No comments:

Post a Comment